Tuesday, February 5, 2013

TINJAUAN MESRA RAKYAT RUMAH KE RUMAH DAN KAWASAN BALAKONG


En. Allan Liew Sin Kim (Biro Aduan MCA Serdang) telah mengadakan tinjauan mesra rumah ke rumah di sekitar Balakong serta di kawasan Balakong pada Februari 2, 2013 hingga Februari 3, 2013 dan Februari 5, 2013. Kawasan yang En. Allan Liew melawat adalah Batu 11, Kampung Baharu Balakong dan Taman Megah. Hamper Tahun Baru Cina diberikan kepada orang ramai. Ahli-ahli MCA dari Serdang turut serta dalam program tinjauan mesra ini.
Dalam lawatan ini selain daripada dapat mengeratkan hubungan dengan penduduk setempat, penduduk setempat juga boleh berkongsi masalah dengan En. Allan Liew. Program ini mendapat sambutan yang amat baik daripada orang ramai. Dalam 3 hari, sejumlah 1000 hampers telah habis diedarakan. Segala pandangan rakyat terhadap keadaan tempat tinggla mereka dan peratusan sokongan mereka terhadap Barisan Nasional (BN) dapat diperhatikan oleh En. Allan Liew menerusi program ini. 


Walaupun hari hujan akan tetapi mereka tidak berputus asa untuk menunggalkan program ini. Tinjauan mesra rumah ke rumah di kawasan Balakong


Dari kiri, En. Allan Liew Sin Kim ; Dari Kanan Dato Hoh Hee Lee (Timbalan Pengerusi MCA Serdang)







0 comments:

Post a Comment

Popular Posts