Sunday, February 10, 2013

RUMAH TERBUKA TAHUN BARU CINA MCA


- En. Allan Liew Sin Kim (Ketua Biro Aduan Awam MCA Serdang) telah menghadiri Rumah Terbuka Tahun Baru Cina MCA yang berlangsung di Padang Sri Johor, Bandar Tun Razak. Sambutan yang begitu meriah dan besar ini telah mendapat sokongan dari rakyat dan ramai yang telah hadir. Tambahan pula, terdapat ramai ahli politik yang turut adil. Y.A.B. Datuk Seri Najib Tun Razak (Perdana Menteri Malaysia ke-6) , Y.B. Tan Sri Muhyiddin Yasin (Timbalan Perdana Menteri), Datuk Seri Dr Chua Soi Lek (President MCA), Y.B. Datuk Seri Ng Yen Yen, Y.B. datuk Seri Liow Tiong Lai, Y.B. Datuk Seri Kong Cho Ha, Datuk Ir. Donald Lim Siang Chai, Datuk Seri G. Palanivel dan ahli-ahli politik dan pemimpin-pemimpin yang lain. Tun Dr. Mahathir bin Mohamad dan Tun Abdullah bin Haji Ahmad Badawi dan Dato’ Seri Samy Vellu juga hadir. Ahli-ahli politik dan pemimpin-pemimpin yang hadir telah menambahkan kemeriahan dan mesra rakyat. Selain itu, bukan saja rakyat Malaysia yang terdiri dari pelbagai kaum yang hadir , akan tetapi pelancong asing juga turut hadir.
En. Allan Liew mengambil kesempatan ini untuk bertemu dan berinteraksi dengan orang ramai daripada pelbagai kaum dan juga orang dari luar Negara. Pelancaran Bas Kestabilan Rakyat juga diadakan pada hari tersebut.




En. Allan Liew (tengah)  bersama dengan Datuk Seri Dr. Chua Soi Lek (kanan) dan Y.B. Datuk Ir, Donald Lim Siang Chai (kiri)



Dari kanan En. Allan Liew , Y.B. Datuk Seri Kong Cho Ha








 Pelancaran Bas Kestabilan Rakyat

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts