Saturday, January 26, 2013

PRORAM TINJAUAN MESRA RUMAH KE RUMAH



Dari kiri, En. Allan Liew, dari kiri ke-3 Dato' Liew Yuen Keong dengan ahli-ahli MCA Selangor yang turut-serta dalam program tinjauan rumah ke rumah ini. 

En. Allan Liew Sin Kim (Ketua Biro Aduan Awam MCA Serdang) telah turut serta dalam program tinjauan mesra rumah ke rumah di Bukit Angkat, Kajang. Yang turut serta adalah beberapa ahli-ahli MCA Selangor. Cenderamata akan diberi kepada keluarga yang dilawat.
En. Allan Liew berpendapat bahawa sebagai salah satu ahli dalam MCA , ia adalah amat penting untuk mengadakan lebih banyak aktiviti mesra rakyat seperti ini. Tambahan pula, menerusi program yang amat bermakna ini, sekali gus ia memberi peluang untuk rakyat berkongsi masalah dan pendapt dengan ahli-ahli MCA dan hubungan antara satu sama lain dapat diperkukuhkan.
Melalui lawatan ini, En. Allan Liew dapat membuat tinjauan terhadap pandangan rakyat terhadap pilihanraya yang akan datang ini , maka sebarang kekurangan akan diperbaiki dan menambahkan lagi usahanya dalam berkhidmat untuk rakyat.





0 comments:

Post a Comment

Popular Posts